BAYRAKCI İNŞAAT METAL olarak müşteri memnuniyeti birinci önceliğimizdir.  Firmamız müşteri odaklı olarak, müşteri şikâyetlerini ayrıca incelemekte ve müşterilerden gelen her türlü geri dönüşü bir iyileştirme fırsatı olarak görmektedir.

ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi belgeli olan BAYRAKCI İNŞAAT METAL’ de alınan şikâyet ve geri bildirimlerden hareket edilerek ürünün tasarımından satış sonrası hizmetlere kadar, şikayet ile ilgili verilerin belirlenmesi, toplanması, analiz edilmesi ve iç süreçlerin bu değerlendirmeler ışığında yönlendirilmesi faaliyetlerini kalite yönetim sistemine uygun olarak işletilmekte ve hem ürün hem de hizmet kalitesin artırmaya devam edilmektedir.

Müşterilerimiz herhangi bir öneri ya da şikâyeti aşağıdaki şekilde firmamız ilgililerine bildirebilir;

  • www.bayrakcimetal.com.tr iletişim formunu doldurabilir ya da doğrudan şikayet formunu buradan doldurabilirsiniz.
  • Satış sorumluları, saha operasyon sorumlularına yazılı ya da sözlü iletebilirsiniz.
  • Kalite birimine doğrudan kalite@bayrakcimetal.com.tr den mail gönderebilirsiniz.